Jika anda berputus-asa kerana susah untuk bertemu jejaka pilihan anda atau mempunyai masalah kerana pasangan anda mula beralih arah atau anda hanya ingin lebih perhatian dari jejaka di sekeliling anda, saya ada jalan penyelesaian yang mudah & murah...

Tidak perlu lagi berasa resah gelisah kerana takut kehilangan pasangan anda atau tidak menemui pasangan yang anda dambakan. Anda boleh mengunci jejaka anda dengan cara Mudah Tetapi Berkesan...

Salam Hormat Pembaca,

Adakah anda menghadapi masalah untuk memikat pasangan? Pasangan anda sentiasa tidak kekal dengan anda, dia seperti tidak tertarik dengan anda, dia seperti tidak endah akan kehadiran anda. Bagi yang sudah berumah-tangga, suami anda sudah mula kurang berinteraksi dengan anda, selalu menyungut, buat tak pandang, selalu pulang lewat & yang paling mengganggu anda ialah DIA sudah tidak semesra dahulu...

Maka berduyun-duyunlah yang pergi ke salun kecantikan & spa untuk makeover supaya kelihatan lebih anggun dan menarik, tak salah ni, memang digalakkan untuk penampilan diri anda tetapi ada harga yang perlu anda bayar untuk perkhidmatan sebegini dan ianya bukan murah. Ada pula yang berhabis duit untuk produk & makanan tambahan yang menjanjikan seribu khasiat, sehingga yang mati pun boleh dihidupkan...Tak apalah, sebagai manusia kita perlu berikhtiar asalkan tidak menyimpang akidah kita.

Yang ini lagi berat, bila dah habis ikhtiar, mulalah melakukan perkara yang menyimpang seperti mendapatkan bantuan bomoh, percaya pada perkara tahyul dan sebagainya, anda pun lebih arif tentang fenomena dalam masyarakat kita masakini.

Saya ada jalan penyelesaian yang Mudah & Berkesan!
Memperkenalkan...

Apa itu Pherolins?

Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka. Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.

Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?

Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Bagaimana Copulins Bertindak?

Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

PHEROLINS ada tambahan ramuan khas utk merangsang lelaki iaitu COPULINS.

Kandungan:

Pheromones
Copulins
Fragrance oil

Sesuai utk semua golongan wanita.

Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki.
Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
Bila lelaki bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya,bau apakah ini.hemm..
DIJAMIN BERKESAN.

Kesan keatas setiap individu adalah berbeza. Pherolins di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Produk Pherolins di formula di USA. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda. Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Your Name:
Your Email:

 

Sekarang telah ditemui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina. Kajian menunjukkan lelaki memilih wanita yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata.

Mereka memilih wanita yang mereka rasakan ada sifat kewanitaan yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones daripada Pherolins, anda boleh membuat mana-mana lelaki merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Pherolins mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16- En-3-One), + copulin yang akan membuat mana-mana lelaki yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Lelaki akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Pherolins.

Pherolins bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik lelaki dan membuatkan mereka inginkan perhatian dari wanita.

Kami menjamin 100% penggunaan Pherolins akan menyemarakkan lagi kasihsayang pasangan anda!

Pherolins pasti akan mengubah hidup anda dan, DIJAMIN!

Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki.
Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
Membuatkan lelaki tertanya-tanya bauan apa yang anda pakai...
DIJAMIN BERKESAN

smlm ade meeting... xsemena2 tersedar ade sorg rakan sekerja (bujang) yg mmg cute tp pemalu orgnya duk blkg meja mis3ry...walhal meja lain ade lagik... adakah itu perubahan positif?? tp mmg semalam pg keje, mcm terlintas dlm hati nk aim dia... tergezut gak sedar2 mmg dia yg dtg duk blkg....huuhuh balik smlm lak, xsemena2 xpernah ade sorg rakan sekerja (bujang gak) tuh senyum2,..smlm senyum dkt mis3ry... lama lak tuh... mis3ry just senyum balik jer.. terkesima gak sbb padahal kalo x, jumpa sebelah menyebelah buat2 xnampak jer.. adakah disebabkan oleh pherolins ku ataupun mmg daku yg perasaan???

- mis3ry


used b4.... very effective product.... ur loved 1 will do almost everything u tell them to do... hahaha.... wait mine to finish then i will get 1 from u...=)
i dan beli pherolins nih n dah try for a few days . btw, love the smell so much walaupon bau cepat hilang.

my experience:
used it yesterday morning sblm pegi keje, tp by tengahari bau dah ilang. frust gak laa memula. tp late evening lepas balik keje, i'm doing pocopoco dance, and of course berpeluh-peluh. then i notice bau tuh naik semula and i feel fesh sangat n rasa bersemangat nak excersise lg. bila berpeluh bau dia lg bestt!!! thanks bro for introduced me this product since i mmg cerewet sket dgn perfume.

hi dh dpt pherolins
nice smell btw
such a gud seller
bnk in yestreday
hari dh dpt!eficient2 hehe..
n tq 4 the free gift
dpt PE talc+bvlgari vial lagi


Perlu diingatkan bahawa kandungan Pheromones & Copulins di dalam Pherolins akan merangsang satu deria yang berkenaan dengan daya tarikan di otak lelaki. Apabila deria ini sudah terangsang bermakna lelaki tersebut sudah dalam keadaan menerima dan terbuka untuk menerima sepemakai Pherolins. Langkah seterusnya adalah bergantung pada anda. Ibaratkan ada sebuah kereta yang hebat di depan mata anda, kuncinya ada di dalam genggaman anda. Samada anda akan lihat shaj kereta itu atau anda akan membuka pintunya dan seterusnya menggunakan kunci yang ada pada anda untuk menghidupkan enjinnya dan terus memandunya....Pilihan adalah ditangan ANDA!


Jika anda rasa selepas menggunakannya tidak ada apaapa kesan atau perubahan, sila pulangkan dalam masa 30 hari baki Pherolins dalam keadaan yang baik dan dihantar menggunakan servis kourier kembali pada alamat pengirim dan saya akan membuat bayaran pemulangan penuh apabila menerimanya.

Jangan berlengah lagi, jangan biarkan hari-hari anda berlalu dengan begitu sahaja. Mencuba lebih baik dari mengalah, lagipun anda tidak akan rugi apa-apa kerana saya memberi jaminan pulangan wang jika anda tidak berpuas-hati dengan produk yang saya tawarkan ini.



Terima-kasih kerana meluangkan masa untuk berkongsi pengetahuan tentang produk Pherolins yang saya tawarkan ini. Jika anda membuat pembelian, Tahniah kerana anda adalah selangkah lebih awal dari orang lain. Selamat Berjaya...

 

Utama l Phero-X l Pherolins l Tempahan l Pakej Promosi l Siapa Saya